ordan burdan












Kelebek ve Dalgıç.





İçime en dokunan filmlerden birisi oldu. Hüngür. Yönetmen gerçekten harikaydı, o açılar, o bakış, kendinizi sahiden dalgıç kıyafetinin içerisinde hissetmemeniz mümkün değil. Filmin üçte birinde esas adamı görmemek, merak etmek, sevgilisinin mesajı, editörü, hayata sol gözünden bakışı... Bu kadar doğal, bu kadar içten, bu kadar yalın anlatılamazdı. Harika. Dokunaklı. Gerçek.




Lost 5. sezona başladık. İlk bölümde, böyle eski bir arkadaş ama muhabbet eskisi gibi olmuyor gibi hissettim, sarmadı. Sonra yine aynı şey. Lost in Lost. Teori teori teori. Sevdiceğimin de izliyor olması büyük şans yoksa buraya sayfalar dolusu teori yazardım. Bilmece bildirmece. Seviyorum. İzleyiciyi salak yerine koymayan, şaşırtan, kurcalatan şeyleri. Tamam bildik zaman oyunları ama güzel, yine de.

Koltuğumun üzerinde devasa bir mürekkep lekesi var. Dı. Kocaman derken abartıyorum zannediliyor, hayır bir su bardağı büyüklüğünde. Kopkoyu. Ve üç gündür yaptığım operasyon sonucunda şu an belli belirsiz. Harekatın son aşamasıyla beraber tamamen kaybolacağına inancım büyük. Çevre dostu tontin temizlik ürünlerimi pek seviyorum. Sevgilim taklidimi yaptı dün "bak aşkım bak aşkım bak aşkım küçülmüş di mi kesin küçülmüş bak di mi bana öyle gelmiyor bak aşkım?" evet binbeşyüz kere sormuşumdur. Aferin bana:)

Geçen hafta sevdiceğim alternatif izin gününü evde tadilat yapmaya ayırdı. Haftasonu kalabalığında rahat olamıyoruz, iyi geldi. ikeahacker.blogspot.com'a mail bile geçtik. Sehpadan çalışma köşesi yaptı. Hoop. Tam istediğim gibi. Kırmızılar beyazlar. Saaaaatler boyu çalışabilirim gibi.

Çevirim güzel gidiyor, yavaş ama güzel, yaptığım şeyden, çalışmamdan memnunum.
Hafta güzel başladı.

yukarıya tık: dipdipdipdipdibibiib feeel laaayk eee sıtaaaar!

9 yorum:

mortingen dedi ki...

taklit, o kadar da değil canıım ;)

p.s.sana ve seninle ilgili herşeye vakit ayırmayı seviyorum..

Tanya's dedi ki...

Oh leke cıkar..hiç üzülme..

Kırmızı ve beyazlar mı dedin..bayılır mıyım acaba?

pisikopati dedi ki...

Ya ben bu lost dizisinde aynı senin gibi oluyorum ama eski dostla samimiyeti yakalayamadım hala. Artık bir yerden sonra dizi uzasın diye lastik gibi sündürüyorlar gibi geliyor. Ama eşim çok sevdiği için karalama kampanyası yapmamı yasakladı ben de arkasından konuşuyorum işte böyle...:)))))

mermaid dedi ki...

@tanya: neredeyse çıktı bile hihi.
@pisikopati: yok bak sonra açılıyor müthiş harika superella:) bu blogda da karalama kampanyası yasak ehhehe:)

yass dedi ki...

mermaiiddd yenı blog dalgasında ben senı sectım odul ıcın.. sıra sendeee:)

Sinem dedi ki...

Pisst, aşık denizkızı;
herşey güzel gidiyordur umarım. Bloğuna minik bir ödül verdim de; :) siteme uğrarsan ne olduğunu göreceksin. Öpüyorum seni canım.

Tanya's dedi ki...

Bizim bloğun jurisi sana ödül vermiş..duydun mu?

mermaid dedi ki...

@yass: baktım cevaplıcam:) çook teşekkür ederim:)
@sinem: hihi döndün bakıyoruum:)
@tanya: ayy cok heyecanlandım hemen bakıyorumm:)

Robin Goodfellow dedi ki...

ben de izledim o filmi ve çok beğendim . harika.