parmak çocuk









Gece müthişti.
Bebekler üçlendi.
Önce üç minik şeydiler, sonra saatler geçtikçe, üç kedi yavrusuna dönüştüler. Bir tane simsiyah, bir tane sarışın, bir tane de sarman.
Benim cesur kızım onları doyurdu, daha şimdiden büyüttü.
Gecenin kahramanı sevdiceğimdi, anneye harika bir yer ayarladı, onu sakinleştirdi, göğsünde uyuttu, sonra doğum saati gelince sakin sakin konuştu, rahat etmesi için yalnız bıraktı ama çağırdıkça gitti, suyunu içirdi, bebekleri kontrol etti...

Doğum bitince, sakinleşti benim kızım, hem dinlendi, hem bebeklerinin tadını çıkardı, gorrrgorrr seslerle...

Hepsi kucak kucağalar şimdi...

İyi ki, bu mucizeye engel olmamışız.

Ben dün gece gördüm ki, kendini doğaya, yaratıcıya teslim ettiğin müddetçe, bir sorun yok.

Yaşanan şey en büyük mucize olan, bir canlıya hayat vermek, içinden bir yaşam çıkarıvermek dahi olsa, sistem öyle müthiş, öyle fevkalede ki, her şey aslında çok kolay. Karmaşıklaştıran biziz.
Aslolan, hep dendiği gibi, kendini suya teslim eden nilüfer gibi bırakıvermek kendini...

9 yorum:

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Gerçekten nasıl bir mucizedir bu:)

Passiflora dedi ki...

sağlık ve mutluluklaarr :) ne tatlı yavrular, babadaki renkleri de tahmin edebiliyoruz ne aciip bişey :)

tulip dedi ki...

çok çok tatlılar :) benim kızımın da üç tane bebeği olmuştu, mucize gibiler diye düşünmüştüm ben de hakikaten.. bütün gece uyuyamamıştım, sürekli onları izlemek istiyordum... o kadar tatlı zamanları olacak ki şimdi, onlar sağlıkla büyüsünler siz de doya doya tadını çıkarın diyorum :))

gwen dedi ki...

Karşısında kelimeler öyle kifayetsiz ki...

öz'üm dedi ki...

bayramın kutlu olsun deniz kızı, miniklerinle çok mutlu nice bayramlar dilerim....

2zin1i dedi ki...

harika harika harika...!

a. gizem dedi ki...

merhabaaaaa:)
yeni bebeklerinize ve size :)
çooook tatlılar! inanılmaz sevimliler... nazar değmesinnn

Haydins dedi ki...

Yerim ben bu bebisleri!!
Hic biri anneye benzememis ama..
Ben bile heyecan yaptim resimleri gorunce yaaa...Operim kedileri..

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Bu doğum anına şahit olmuş olsaydım kesinlikle oturur hüngür hüngür ağlardım.Siz harika bir hayvan sahibisiniz,eşinizi ve sizi kutluyor,minikler ve güzel anneleriyle mutlu olmanızı diliyorum.

Sevgiler..