oh

Evde ilk haftam müthiş geçti.

Çekmecelerim düzenli, pencere önü çiçeklerim mutlu, mutfakta hoş kokular...

Vakitsizlikten yapamadığım ne çok şey varmış meğer.

Tamamen dinlenerek geçen bir haftanın sonunda, evde ders verdiğim sakin, hoş, rahat, telaşsız kitleme kavuşuyorum yeniden. Bu en sevdiğim çalışma hali. Mutlu olduğum şeyi yapıyorum ve hatta unutup şaşırıyorum, ödeme yapıldığında.


Öfke biriktirmemeyi öğrendim içimde.

Patron kişisinin, nerde olursa olsun, hangi konum, hangi dünya görüşü, hangi hal üzere olursa olsun, temelde birbirine benzediğini öğrendim. İlk kez olduğu için biraz sarsıcı bir dersti ama olsun.

Emeğinin üzerine bir bardak soğuk su içmeyi bir de...

Ama değdi. Değiyor. Bu huzur hali için kesinlikle değiyor. Gün içinde ne istersen giyme özgürlüğü, stressiz hal. Cildim bile kendine geldi. Ben anladım ki, "çalışan anne" olamam hiç bir zaman, olmayacağım. Otorite bana göre değil bir kez daha anladım. Kendi halime bırakıldığım halim en sevdiğim. Ve en verimli olduğum.

Bu süreçte yanımda olan sevgilime minnettarım. "Ben demiştim" demediği için en çok. Kararım ne olursa olsun desteklediği için. Hak verdiği için, dinlediği ve teselli ettiği için.

Evet O demişti, suistimale ne kadar açık olduğunu ve iyi niyetin sonucunun böyle sonuçlanabileceğini... Ama onun geçtiği sınav, bana kanaat notu olmuyor, yaşayarak görüyorsun.

Sevdiğim bir arkadaşımla, öğle üzeri kahvemizi içtik az önce, hala bebek görmeye gelenler var, bu kez armağan en sevilenden bir paket kuru mama, o gitti şimdi, ben bu satırları yazıyorum ve mutfağa doğru yol alıyorum, keyfimce bir şeyler pişirmek için...

4 yorum:

pisikopati dedi ki...

Patron olmak para, başarı, güç, otorite konularında ama az ama çok bir hırs sahibi olmak anlamına geliyor. Biz "patron" olmayanların bir türlü anlayamadığı şey bu sanırım. O kadar çalışıp emek verip patronunun başarısına katkıda bulunursun. Buna rağmen başarılı sonuç alındığında bile hala sorgulayacak şey bulur, o anda kişisel olarak sen de kendince bir tatmin yaşıyorsan bile onu da elinden alırlar.
Ben de bu ara dertliyim de biraz hemen döküldüm ortaya:)
Neyse seni cesaretin için tebrik ediyorum. Ben henüz o ruh özgürlüğüme kavuşamadım. Mutluluklar diliyorum bu arada bebişlerin patilerinden öpüyorum, tabii annenin de.

Passiflora dedi ki...

hayırlı olsun :) benim de 2 haftadır bir patronum var pek yüzünü görmesem de sürekli sorun çıkarıyor. çok iyi anladım neyi kastettiğini. umarım her şey istediğin gibi gider.

Sinem dedi ki...

Ne güzel. Senin adına çok mutlu oldum yazını okuyunca. Son 7 yılımı 09:00 - 19:00 şeklinde Cumartesi de dahil olmak üzere çalışarak geçirmiş biri olarak ne kadar yorulmuş olduğumu hissettim içimin derinliklerinde. Ama ne yazık ki benim hayatım sanki daha uzuun yıllar böyle devam edecek. Yaptığım işi ve çevremdekileri seviyorum. Ama dinlenmek de istiyorum anlıyor musun beni? Seni kocaman öpüyorum ayrıca. Bir öğlen beraber kahve içelim ne dersin?

♥ Craft Woman ♥ dedi ki...

Güzel sevindim iyi bari kafanda rahatlamıştır en azından