kasım 1

Hayat güzel.

Kocaman karnımın üzerinden, 4 yıl önce bugünlerde aşık olduğum adama bakıyorum şu an. İçime akan bir sıcaklıkla. Gözlerim doluyor. "Otostopçu'nun Galaksi Rehberi"ni izlerken uyuyakalan bir adam ne rüyalar görür acaba? Kendi doğduğu ayda, baba olacak bir adamın kalbi nasıl çarpar?

4 yıl. Sonsuz mutlu olduk, sonsuz aşık, ve tabi yokuşlar çıktık, tümsekler atlattık. Şu anda tam olmak istediğim yerdeyim ben, tam olmak istediğim gibiyim. Ben bir sürü hayal kurmuşum meğer bilmeden, fark etmeden oluvermişler.

Şimdiden iyi ki doğdun, iyi ki yeniden doğdum seninle ve iyi ki bir minik adam doğuruyoruz bu aşktan, birlikte.


Yaşlanıp öyle kolkola yürüyelim mi? Ne güzel yaşlanırsın sen.
c.süreya

3 yorum:

purple dedi ki...

"pasaport alalım artarda numaralarımız da yanyana olsun" gibi şeyler düşünürdüm, sadece de bedenlerimiz, kalplerimiz değil herşeyimiz yanyana olsun diye.

form doldururken "evli" kısmını doldurmayı öğrendim 3 senede. son 9 ay da da formlarda ki "çocuğunuz var mı?" kutucuğunu boş geçmemeyi..
4 sene yetmez haberin olsun..

feefah dedi ki...

ne guzel yazmissin..

narsis7ekho dedi ki...

ayayay haberi derya verdi, çok garip çok heyecan, çok güzel! mutluluklaaar!