bir alerjiğin yaşamı

Kızamık gibi şeyler döktüm.
Bütün yüzümde. Kabus gibi, minik minik yüzlerce nokta, noktaları birleştirerek dağ deniz ev falan çizebilirim. Karnımda değil, kollarımda değil, yüzümde!
Doktorun verdiği bilgilere dayanarak dokunan hiç bir şey yapmadığımı söyleyebilirim.
Yapmış da olabilirim. Emin olamıyorsun. Yediğim bilmem neydeki bilmem ne maddesi havadaki toz faktörüyle birleşip beni yamultmuş olabilir. Bunlar hep ihtimal. Kesin konuşmak mümkün değil.
Baharı çok seviyorum ama o beni pek sevmiyor. Nisan en sevdiğim ay ve hep bu sorunu yaşarım illa ki, mart biterken nisan gelirken "merhabaaa!"der. Bazıları çiçeklerden, bazılar güneşli havadan, bazılar elbiselerden anlar baharı, ben uslanmaz romantik balığaysa bu Yaratıcı'nın bir hediyesi, bana bahar böyle geliyor. Oh rüzgaaar püfür püfür, ben evdeyim, hani arkadaşları bahçede oynarken kötü kalpli üvey anne tarafından ev hapsine uğrayan çocuk gibi. Bazen hapşırık, bazen tıksırık, bazen böyle şeyler. Bu yıl hapşırma faslı yok mesela, şükürler olsun. Yağmurdan kaç doluya:)
Deneye yanıla biraz, doğru cilt ürünlerini buldum, edindim. Değişik bir şey kullanamam, denemem bile, her marka çorap giymem, giyemem, deterjanların çoğu dokunur, öhö öhö, sentetik yok, tüylü şeyler yok, halı yok, her metal takı takılmaz, peluş falan yok, kaz tüyünde uyuyorum falan. Organik kızım ben doğuştan. Yaşam tarzımıza da uyduğundan doğal olarak uyguladığımız şeyler bunlar zaten. Bulaşık deterjanım bilmem neyim doğal olmak zorunda. Aslında hepinizin yapması gereken şeyler bunlar he he:) Penguenler ölmesin:)

Ama yine de, onyüzbinmilyon kırmızı noktam ve ben üçüncü günümüzü geçiriyoruz. Sanki bu sabah aynada baktığım kadarıyla bir kaçı beni terketti gibi. Krem işe yarıyor, hapsa resmen kafa yapıyor, uyu uyu yat uyu, uyu uyu uyu yat uyu.

Dışarı çıkmıyorum ama yine de beni bu halde görmesini istemeyeceğim "hoşlandığım çocuk"la sık sık karşılaşıyorum :) Evlilik böyle bşy:)

Bu halimi görüp şu yorumları yapanlara minik kırmızı noktalar diliyorum:

"Canın bir şeye sıkılmış kesin!"
-hayır alakası yok, keyiften öleceğim günler yaşıyorum. Bu kafadan uydurulan bir rahatsızlık değil, ne yapayım ki benim bünyem bazı şeylere garip tepkiler veriyor.
"Kediler tabi..."
-hayır raporum var:) kedilere alerjim yok benim. yok. yok. yok.
"İlaç alıyor musun?"
-hayır kendiliğinden geçsin diye bekliyorum, hiç düşünmedim ilaç almayı nedense bak iyi ki söyledin.
"Sen de dokunan şeylerden uzak dur"
-Evet iyi fikir, senden başlıyorum mesela.

12 yorum:

mortingen dedi ki...

ne dersem diyeyim, benden başlamazsın diye umut ediyorum :)
geçmiş olsun bebeğim.

" hoşlandığın çocuk "

funda dedi ki...

şu yorumu yapan kurtarır mı paçayı dersin :
bence çok yakışmıştır sana kırmızı noktalar, heidi gibi ne güzel :9
geçimiş olsun denizkızıcım

mermaid dedi ki...

@funda: sen çok tatlısın ama yaaa:) larayalaylaaa hayydiii!

ibeking dedi ki...

ben puantiyeli herşeyi çok severim, hayırlı olsun

mermaid dedi ki...

@ibek: bir alerjiği güldürdün ya allah da seni güldürsün:) koptum. iyi ki de yazmışım bloguma bunu çok keyiflendirdiniz beni:)

Damlo dedi ki...

ben de alercik bünyeyim; künye, bileklik falan takmam gerekiomuş üzerinde alercik bünye yazan :S

geçmiş olsun kii.

Tanya's dedi ki...

Geçmiş olsun..soruların tamamını ben neredeyse sıraladım hahahyt..

Ököz ben.

Anonymous dedi ki...

sen ne dersen de kesin kedilerden dir diyorum ben ;)

defneyleyasamak dedi ki...

piskolocik :))))

öz'üm dedi ki...

deniz kızım ,çok geçmiş olsun...hay Allah ne yapsak ki...en iyisi uyu uyu geçsin...
üzüldüm bak şimdi...öpüyorum seni kırmızı yanaklarından...

Passiflora dedi ki...

güneş alerjisi olmasın? tek yüzümde çıktı deyince hani en çok güneş alan yerimiz, bir de hassas. geçmiş olsun.

n@zo dedi ki...

Ben de çok severim puantiyeli şeyleri ;) ve bence de uyu uyu geçsin..
Benim de ota çöpe alerjim var ve gariptir ki yaz-kış akan burnum burada hiiiç akmıyor. Dahası sabah akşam ardı ardına en az 4 kez hapşuu diyen benden de eser yok. Buranın havası iyi geldi demek.. Gel buraya ;)