fil fil file!

Yazamıyorum ama,

Yemekler yapıyorum, yemekler yiyiorum, yine de kilo verip seviniyorum.

Çeviriyorum, çeviriyorum, çeviriyorum, yaptıkça seviyorum, zihnim açılıyor. Nefis, şahane projeler var elimde.

Evin şekli yine değişti.
Ayda bir falan oluyordu bu, şimdi iki haftalık periyodlarda yaşıyoruz.

Bir süre gelmeyen arkadaşım "ay yine değişmiş burası" diyerek giriyor kapıdan içeri.
File kullanıyorum ben! İbeking gönderdi. Paket açma heyecanı, içinden çıkan mandalı kulağıma bile taktım. Çok sevindim, çok hoşlandım. Çok şımardım. Her gün postadan bir şeyler gelse keşke, minik minik paketler. Çok motive edici bir girişim. Fotoğraflar yakında burada olacak.

Evim kedi cenneti oldu. Çerez dev oldu, iki bebek de büyüyor. Çerezin hareketleri yüzünden daha miniciklerken tıslamayı öğrendiler. Hop hop havalarda uçtular. Çok dayanıklı olacaklarına eminim. Çerez bir kişilik bozukluğu atlattı diyebilirim. Kah annecilik oynadı bebeklerle, kah onları döven kötü abla oldu. Anneanne olmak zor iş. Sık sık temizlik, tüy toplama, mama yapma, bıcır bıcır oynama gerektiriyor, tek kedili günlerimizi özlemiyorum diyemem.

Kırmızı kaplı defterime kaydediyorum her şeyi.

21 Mart'la beraber hakkaten bahar geldi, sahiden geldi :)

Bugün defalarca dinlediğim şarkı: Love you 'till the end
Ps: i love you soundtrack.
isteyenin posta kutusuna bırakılır.

7 yorum:

deryik dedi ki...

ah benim bi tane alışveriş çantam var. üstünde böyle yağız, göbekli ve bıyıklı bir amca var, güreşçi gibi. siyah beyaz bi foto. ellerini açıp poz vermiş. ve yanında "does this bag make my ass look big" yazıyo.

kendisini çok seviyorum. sapı kısa, o biraz sinir. ama hollandadan en güzel hatıram. az poşetli, cebimde çantamda taşıdığım mutlu günlerden. insanın edindiği alışkanlıkları sürdürmesi gerek. biraz çeki düzen vermeliyim kendime galiba.

neyse, mutlu haberi veriym, büyük marketler bu konuda toplu bi karar hazırlığında. azaltmak, bez çanta/ file bulundurmak gibi.

Tanya's dedi ki...

Benimde filem..kumaş torbalarım var..alışverişe giderken arabamın bagajından itina ile cıkardığım..

Bende dinledim bende dinledim.

Ananelik zor muymuş?...hmmm zevklidir yahu..

funda dedi ki...

ben şarkıyı alsam :)
biliyosun benim posta kutumu dimi..

ece arar dedi ki...

oh valla... daha ne olsun...

Damlo dedi ki...

benim annem de sık sık evi değiştirio ya, yeni bi eve taşınmışız hissi oloor, seviorum.

ayrıca bizim kedinin yavruşu da gelcek yakında, biz de kedi cennetine dönüşelim hemenn.

pisikopati dedi ki...

gojeko'yu tavsiye ederim, kendime de doğumgünlerinde tum kuşlarıma da aldım. cırt-cırtlı olanını rulo yapıp çantana atıveriyorsun, kirlenince yıkıyorsun.

http://gojeko.com/

bebelerin diş buğdayı ne zaman:)

ibeking dedi ki...

iyi günlerde kullan, hep kullan..bir ara bir mandal daha yolluyim öbür kulağına tak :)